"Roelands Boomkwekerijen legt zonnepanelen aan"

Frank Roelands  Roelands Boomkwekerijen

Frank Roelands, 2012 - ''Wij zijn gespecialiseerd in teelt van bos- en haagplanten in pot én in de volle grond. In ons bedrijfsproces zijn we voortdurend bezig met innovatie en ontwikkeling. Een paar jaar geleden zijn we onszelf gaan oriënteren op de mogelijkheden en voordelen van zonne-energie. Qua stroom zit ons verbruik 's zomers in de beregeningsinstallaties en in de winter in de verlichting. De BINK Groep is voor ons al langere tijd een betrouwbare en vertrouwde leverancier in elektrotechniek en van daaruit is er een korte lijn naar BINK Solar. Bij Roelands Boomkwekerijen zijn 175 panelen geïnstalleerd."

Het gehele traject rondom de zonnepanelen verliep uitstekend

"Het traject van offerte tot installatie is naar verwachting en vlot verlopen. Ik merk aan mezelf dat ik na de installatie van zonnepanelen mezelf meer bewust ben van het energieverbruik op onze kwekerij. Zo kijk ik op de zonnige dagen regelmatig op de computer naar de opbrengst van de installatie. Wij hebben door de investering in zonnepanelen ook stappen gezet op het vlak van MPS certificering voor duurzame teelt. Daarmee hebben we een streepje voor bij opdrachtgevers die duurzaam ondernemen stimuleren en waarderen.'' 

Relevante referentie

"518 Zonnepanelen voor Bogers Landbouw in Kruisland"

De heer Bogers, 2013 : ''Naast ons akkerbouwbedrijf in tafelaardappelen, rode zaaiuien, suikerbieten en granen hebben we ook een juridisch-agrarisch adviesbureau waardoor we onder andere veel kennis en ervaring hebben met investeringsplannen en subsidieaanvragen. Energiebesparing stond hoog op onze agenda omdat we in ons landbouwbedrijf met koelcellen, ventilatoren, kachels en beregening een grootverbruiker van energie zijn."

8.8

Met trots worden wij door klanten beoordeeld met een 8.8

Wij willen graag dat je tevreden bent over onze dienstverlening. Toch loopt het soms anders. Dit vinden wij erg vervelend. Laat ons weten wat je klacht is via klachten@binkgroep.eu dan zoeken we samen naar een oplossing. Na ontvangst van je klacht nemen we zo snel mogelijk contact met je op.